Hanımlar merhaba 39+4 olduk ntsde sancım çıkıyor fakat açılmam yok bebek doğum pozizyonunu almış dedi doktor ben doğumu biraz hızlandırmak istiyorum çünkü bebeğim hızlı kilo alıyor normal doğum olsun istiyorum tecrübeli anneler siz neler yaptınız acaba dün 11 hurmayı kaynatıp içtim bişey olmadı evde pilates topunda egzersiz yapıyorum yürüyorum sancılarım oluyor ama hala hiç açılmam yok 🤷♀️