Tugceuyar benimde iki hafta önde çıktı kafa yapısı. Anne rahminin en son açılma sınırının üzerinde olunca mecburen sezeryan dedi doktor. Çatım çok müsaitti normal Doğum için. Bana seçenek bile sunmadı, direk sezeryan dedi. Hangisi hem bizler için hem de bebeklerimiz için sağlıklı ise öyle olsun inşallah.