Esrabrhkl hayır onun için haftanın bitmesi gerek tabi doktor takip ediyor bunu.herşey yolundaysa doğum normal Doğum olarak belirlendiyse 3 cm olmadan yatırmaz ben 5 gün 2 cm açıklıkla gezdim sonra sancı girdi doktorun odasına attım kendimi çok kötüyüm diye 2,5 santim olmuştum nst ye bağlasınlar 3 cm olursa Doğumu başlatalım dedi nst de kalp atışları düşünce bebeğimin apar topar doğumhaneye indirildim fitil ve suni sancı desteğiyle doğurdum