Akademisyenanne İkili test yaptırdığımız gün çekildi resim 😔 Çok hareketliydi göremedik çikolata yemiştim ondanmış. Bugün sonuçlar çok güzel çıktı maşallah doktor ultrasonla bakma gereği duymadı 😏 1 hafta geçmiş aradan gerek yokmuş daha erkenmiş belli olmazmış falan filan bide özel hastane