sevdicek Bu hastaneye giden doğum yapan var mı? Burada önerebileceğiniz doktorlar, olumlu olumsuz deneyimlerinizi alabilir miyim? 😊😊
Brsnhsm sevdicek En baştan beri o hastaneye gidiyorum. Dalga Dalgıçoğlu... Dalga beyi tanıdığım için o kadar şanslıyım ki... Haftaya da doğumum var kısmetse 🥰
sevdicek Brsnhsm öyle mi çok sevindim şu an peki doğum ve muayeneücretleri hakkında bilgi verebilir misiniz 😊
Samurayy Brsnhsm bende bugun dalga beyden randevu aldim bi yakinimin tavsiyesiyle simdiden tanimadan bnde sevdim bayaa seveni var 😊
Brsnhsm sevdicek Doğum benim sezeryan olacak 2750-3250 civarı (Odaya göre değişim gösteriyormuş) Muayene ücreti 115 Bu arada doğum ücreti nakit kabul ediliyor bilginize 🥰