Olabilir neden olmasın😊
Hani bir mantık var ya aman son zamanlara kadar bekle belki birşey olur! Doğum esnasında olmayacağı ne malum Allah korusun.
Ben sadece detaylı ultrasonu bekliyorum cinsiyeti çok net olarak öğrenebilmek için.Ona göre aldıklarımda seçim yapmayı tercih ettim.
Sağlık içinde büyüsün odasında miniğiniz♥