Dorukunannesi95 24+4. Haftadayiz. Bebegin kilosu 750-800 gram. Toplamda 6 kilo aldim. biraz fazla evet ama suyum da normalden fazlaymis neredeyse bebegimin kilosu kadar suyu varmis.
sevgitekes Denizinannesi1 25+6 yım bende sekiz kilo almışım 56 oldum kız bebek her yerim kalcam bacagim çatladı inş karnima bişey olmaz
Betulyavuz 16 haftalık gebeyim bende 6 kilo almışım . Çok aldım abr cubur yemem geç saatte yemem yok ama alıyorum anlamadım gitti . Allahtan zayıftım ondan biraz moral oluyor
Asu20 Denizinannesi1 kaç kilo hamile kaldınız eger zaten zayıfsanız sorun yok. Ben kilolu hamile kaldım. 75.su an 81 oldum 30. Haftamıza gireceğiz 6 kilo aldım
Sevimnaz Denizinannesi1 29. Haftadayız toplam 3 kilo almışım bu zamana kadar ama bikac hafta sonra ne olur bilmem🙄
Helen0101_ Ben yürüyüş de yapıyorum ekmek de sadece kahvaltıda kepek tüketiyorum. Günde 3 litre su içiyorum buna rağmen 11 kilo aldım. Genetik galiba ailem de kiloya yatkın. Ve 23 haftalığım ne yapcam bilmiyorum 😢😢😢
Bdjd Helen0101_ korkma o kilolar normal dogumdan sonra zaten hepsi gidicek hamilelikden once hangi kilodaydinsa ona donuyorsun zaten 2-3 ay sonra hic bir sey yapmadan benim tum arkadaslarim 1-2 ay icinde kendi kilolarina donduler 42 kloyla hamile kalib 68 le dogurmusdu dogumdan 2 ay sonra yine 42 kloda hic bir sey yapmadan
Eylul0212 Akademisyenanne hiç üzülme ben 20. Haftaya kadar hiç almadım diye seviniyordum şu an 33+6 13 kilo aldım 😂😂😂 ama normalmiş yani
Trabzon61 Denizinannesi1 kilolu bir insanim ama gebeligim boyunca sadece 8 kilo aldim. Ve her seyi yiyordum. Tavsiyem aksam serinliginde uzun yuruyusler yap hafif tempolu. Hem dogumu kolaylastryo hmde gereksiz kiloyu engelliyo.
Bdjd Trabzon61 klolularda hamileliklerinde 6-8 klo aliyorlar her kisiden kisiye deyisiyor orneyin cok zayifsa 20 kloya kadar ala biliyormus
Bdjd Hanimlar 16 kloya kadar normal almaniz dert etmeyin dogusdan 2-3 ay sonra kendiliyinden gidiyor zaten onemli olan bebeyin ve sizin sagliginiz klo aldim diye kendinizi ac birakmayin
Trabzon61 Bdjd evet, kiloyu sikinti yapma , dogumdan sonra hergun rezene ic hem sutun olur hem de kilon gider. Ama 6 ay kadar gobek kaliyor :( dogum yapmamssin gibi
Helen0101_ Bdjd umarım dediğin gibi olur. Ama insanlar da gereksiz tepki veriyor. Kimi diyor ben sadece 6 kilo aldım kimi diyor topaç gibi olmuşsun. Ne yapıp edip vermem lazım psikolojim bozuldu vallahi doğumdan sonra inşallah dediğin gibi gider 😐
Eylul0212 Akademisyenanne annemde bana hamileyken 30 kilo almış 😂😂😂 bana sen ne kilo aldın ki diyor ama bana çok geliyor zaten çok zayıf değildim boyum 170 cm kilom da 70 idi şimdi 83 oldum. 😏🙄😂😂😂
Bdjd Trabzon61 gobekde dogumdan sonra korse baglarsan sallanmanin karsinin aliyor ben gobekli kalan gormedim
Bdjd Helen0101_ takma hic kimseyi kafana ben 10 haftalik hamileyim simdiden kilo aldim😹 bebeyini dusun kendini sitrese salma saglikli besleniyosan zaten hepsi gidicek onlarin kilonun coksu odem su topluyo vucut benim etrafimdako tum hamileler ton ton olmusdu 2 ay sonra kendi kilolarina hepsi dondu klilo kalan olmadi o soylenenlerde kiskanclikdan soyluyo takma kafani 😘 in se Allah saglikla bebeyini kucagina alirsin😘
Helen0101_ Bdjd teşekkür ederim bu dönemde insanın iyi şeyler duymaya ihtiyacı var. Amin canım inşallah sen de sağlıkla kucağına alırsın 😇👼