33 haftadan beri açıklığm var 10 gun hastanede yattım ilerleme olmayınca taburcu oldum bebeğin kendi gelmesini beklediler suyum sancim olmadığı için.. mesanemde aşırı baskı var suan wc gidiyorum hiç gelmiyor ama sanki altıma işeyecekmisim gibi afedersnz suyun gelmesi bu şekilde mi başlıyor 😑