Bnmde 2 ekim gözüküyor doğumum ilki normal oldugu için bu da normal olacak ins.kesinlikle tavsiye ederim normal doğumu. Bnm zaten kuvet bakim ürünleri besik ve biraz kiyafet var.ilk cocugum kiz bu erkek o yuzden cok fazla olmasa da kiyafet alisverisi yaptım. Size tavsiyem aldiginiz urunleri unisex almaya bakin ozellikle eger ilk cocugunuzsa 2.de sifirdan komple alisveris yapmak durumunda kalmayin.