Arkadaşlar acil durum.. 37+5 haftalık hamileyim ve 2 akşmadır karnımda bi uyuşukluk var.. Kaşıyorum hissetmiyorum doktora sormayı unuttum bugün.. Msj atmayı düşünüyorum ondan önce sizlere sormak istedim.. Başına gelen var mı? Bu konu hakkında fikri olan var mı? Olduysa ne yapmak lazım?