annemsii Kızlar tansiyonum düşmüş ondan dolayı bayılmışım doktora göründüm birşeyin yok kanaman olursa gel dedi zaten ilgisiz doktordu belim çok ağrıyor şuan ve düştüğümden beridir kalbim belimde atıyor gibi
Kumsalinannesii annemsii bende oluyo tansiyon düştüğünden birden ter basıyor elim ayağım boşalıyor malum havalarda sıcak genede dr unuza sorun
annemsii Kumsalinannesii bende öyle oldum zaten bir yere gidip uzanana kadar bayılmışım belimde ağrıyor Allahtan bişel olmamış
sevval55 Bende gecen markette bayılmısım birden soguk ter döktüm basım dondu sonrasını hatırlamıyorum ya cok utandım