Elif_sahra60 Merhaba anneler bugün ikili test yapıldı kan sonucumuz bi kaç güne çıkıcak ama ultrasonda doktor çok şükür iyi dedi🙏 Cinsiyet için yüzde doksan kız dedi sizde de ikili testte bakıp cinsiyet söyleyen oldumu veya sonradan değiştimi🐣teşekür ederiz
cansuaydin Elif_sahra60 bizde dental olarak sizdeki gibi oldu 😁 doktor yüzde doksan kız dedi, hatta bi önceki hafta kendi kontrolumuzde doktorumuz erkek olabilir demişti.. Ama perinatologumuz yanilmamis, kızımız geliyor 😊😊