Merabalar kızlar bugün 31. haftama girdim.Eşimle kan uyuşmazlığımız var benim negatif kanım eşimin pozitif.Kan uyuşmazlığı iğnesini yaptırmakla ilgili doktorumuz herangi bir bilgi vermediği için unutuldu.Şırnaktayım memleketime gitmeme de 2 haftam kaldı.Bazına böyle bir şey gelen oldumu?31. haftada bu iğneyi vurdurabiliyormuyuz hiç bilgisi olan var mı?