Kızlar 20+3 günlük hamileyim normalde oğlum çok hareketli olurdu ama 2 gündür hafif hafif hissediyorum çok tekmelemiyor 18 den beri hissediyorum bu arada ama böyle olunca tedirgin oldum sizde durumlar nasıl acaba daha önce 2 kere kayıp yaşadığım için korkuyorum randevum daha Perşembe günü