Gelincikk 15 haftanın içindeyiz ama bebeğim şuan göstermiyor cinsiyetinizi siz kaç haftada öğrendiniz anneler 😊
61hok Gelincikk 14. Haftada doktorumu erkeğe benziyor demişti 17+3 de 4 lü teste erkek dendi bugün kontrolüm vardı 19+0 evet erkek dendi 🥰 inşallah hepimiz sağ sağlim sağlıklı sıhhatli dünyaya getirebliriz AMİN🤲🏻❤️
Gelincikk 2 hafta sonra gidicem tekrardan inşallah bu sefer kesin öğrenirim ilk gebeliğim oldugu için çok hecanlıyım sağlıklı bir şekilde hepimiz alırım kucağımıza inşallah 🙏
Gelincikk İnşallah sabırsızlıkla bekliyoruz herkez kız bebek geç gösterir diyor ama herşeyin hayırlısı saglıklı olsunlarda kız erkek hiç farketmez 🙏😊
Melos58 Ayy pers. Günü kontrolüm var 12+2 oluyoruz insallah bende öğrenirim 2. Bebek olacak bu hayırlısı 👌☺