Normal doğum yapanlara sormak istiyorum doğum esnasında uyuşturarak mı kesip dikiyorlar acaba normal doğumdan çok korkuyorum benimde doktorum normale zorladığı için normal doğum olucak hele ki uyuşturmadan kesicekler diye ödüm kopuyor bilgisi olan dönüş yapabilirmi