ahh hanımlar... bugün 20. hafta detaylı ultrasonum vardı, bebeğimin her şeyi normal, sağlıklı ama doktorum Eylül ayı için şimdiden “kesinlikle yurtdışına çıkamazsın, kanaman olsa ne yaparız. yurtiçinde istediğin kadar gez” dedi. bu posta denk gelen olursa bilgilenmiş olsun istedim. 😏