Merhaba güzel anneler. Şu an 19. haftalık hamileyim ve Eylül ayı için yurtdışı tatili düşünüyorum. Tahminimce bebeğim 26. haftalık olacak. Gebeliğimle alakalı şu ana kadar hiçbir sıkıntı yaşamadım, arabayla şehirlerarası seyahat de yaptım ama yurtdışı işi aklıma takıldı. Hamileliğinin son aylarında yurtdışına çıkanınız var mı, sıkıntı yaşadınız mı?