Selvi_nazo Arkadaşlar merhaba 17 haftalık hamileyim sürekli uyuyorum ve aşırı halsizim bu durumu yaşayan varmı
defne55 Selvi_nazo insan ozmanlar öyle oluyor bende çok şikayet ediyordum uyuyorum diye şuan 23 haftadayım bi saat uyumak için can atıyorum ama yok 😂
Merveplnc Selvi_nazo bende öyleydim cnm 20. Haftadan sonra geçti şuan yine öyleyim 32.haftadayım ama duyduklarıma göre kısa süre sonra uykusuz geceler başlicakmış😂 büyüdükçe yatılmıyor diyorlar bakalım neler olucak daha yeni uyandm bugün😂
sleepmodeon Selvi_nazo ilk 3 ay devamlı uyudum desem yeridir 😂 günler uzun, hava sıcak öğlen 1-2 saatlik uyku çok iyi hissettiriyor.
Selvi_nazo Merveplnc Tugce12 yattikca yatasım var bir garipsedim ev isi yaptırmıyor.. kayinvalidem pek rahatsız bu durumdan 😁😁 Sağlıklı sıhhatli doğuralım insallah
Akademisyenanne Selvi_nazo ben 17 haftaligim. Uyku sorunum yok. İlk haftalarda vardi. Simdilerde normale donduk.
Evinanne Selvi_nazo bizde bugün 17 haftalık olduk uykunun yanı sıra baş ağrısı bel ağrısı da yaşıyorum🤦🏻♀️
Selvi_nazo Evinanne sanırım yatmaktan ağrıyor benimde su da az iciyorum belki seninde susuzluktan agriyordur başın havalar sicak
Zeydo Selvi_nazo çalışıyorum uyuyamıyorum sadece göz kapaklarıma hakim olmaya çalışıyorum 🤦🏼♀️😂 özellikle öğle yemeğinden sonra (mesela şuan gözümü ovuşturarak yazıyorum) eve gitmeyi dört gözle bekliyorum🙈