Deryadeniz07 Arkadaşlar 7 haftalığım bugün kızamıkcık test sonucum yüksek çıkmış. Doktor yeniden test istedi. Şimdi hastaneye gidiyorum başına gelen varsa lütfen yazabilir mi 🙏 riskleri çok büyükmüş. Çok korkuyorum 😢