Rukie Herkese merhaba, hafif adet sancısı şeklinde ağrı ve karında ara ara kasılmalar vardı, doktor rahimde yumuşama var dedi ve progynex iğne ve Progestan fitil verdi umarım bebeğim sabreder😳😟😣başına gelen var mı?
KevserT Rukie benimki ultrasonla baktı yumuşama var dedi rahim uzunluğu sınırda falan dedi 28+1im. Progestan fitil verdi dikkat et dedi işte doğum ağrısını anlattı öyle olursa hemen gel vs
Beklenenan Rukie ayni hafta da ve gündeyiz. Ben de 28+6. Ben de bu hafta gidicem de kontrole acaba bi şikayetle mi gittiniz doktora yoksa normal kontrol asamasinsa mi boyle bisey söyledi
Rukie melek013 yok etmedi ama yumuşama dedi çok azmış iğne ve fitil fayda eder dedi, ama tedirgin oluyor insan geçmiş olsun cam sanada
Bsrylmz melek013 canım benimde 29 haftada rahminde yumuşama var demişti plesenta da rahmime yakındı erken doğum riskin var dedi ama ilaç falan vermedi süreci takip edeceğiz dedi her ihtimali anlattı ama çok rahatlatmıştı doktorum beni hiç stres yapmamıştım şuan 36. Haftam bitmek üzere herşey gayet normal gidiyor inşallah sağlıkla vakti zamanında gelir yavrucuklarımız 🤗
Rukie KevserT her ağrıda gitmek saçma olur o zaman benim de 10 15 dakikada geçiyor maksimum azalarak kayboluyor
kyr9324 Rukie Bende 13.haftada kanama başladı kanama alanım vardı progestan kullanıyordum 16.haftada kontrole gittiğimde rahim ağzında yumuşama başlamış diye doktor ultrasondan gördü ve karnın cok sert kasılman var dedi.pruloton iğne yazdı bi sefere mahsus kullanmak için endol fitil ve ıstırahat dedi.Bende çok korktuk yumuşama beraberinde açılmayı oluşturur mu diye ama herşey yoluna girdi çok şükür ilaçlar istirahat ve Rabbimin izniyle.Yani endişelenmeyin açılması olup kaç hafta bekleyenler bile var.Ben şuan 26 haftalık oldum
Rukie kyr9324 aynı şekilde canım bana da takip etmeliyiz dedi ben de korktum bu yumuşama açıklık getirir doğum oluverir mi diye 29+4 ùm bugün pazartesi gel dedi doktorum kasılmalar ben de de oldu onu da söyledim adalar crono verdi sabah akşam da onu içiyorum bugün iğne günüm progynex verdi sürekli istirahat ediyorum sakın kalmaya çalışıyorum ama yine de aklıma gelince huzursuzluk başlıyor sen böyle anlatınca biraz rahatladım sağol inşallah benim de en azından 4 5 hafta bişey olmaz
Rukie KevserT arada oluyor sabah 7 gibi olmuştu bi de işte 12.30 gibi oldu geçti pozisyonuma göre kasık ta cekilmesi oluyor