Oyku22 Hanımlar 30+4 günlüğüm ama ishal oldum dun gece çok korkuyorum kan hapı ve antibiyotik ilaç kullanıyorum 😔
Emellezel Oyku22 antibiyotik kullandığın için olmussun canımm patates haslaması yoğurt muz ye bol bol su iç antibiyotik kullanımın bitince geçer merak etme 😊
Beyzaok12345 Oyku22 kuzum ben bile 15+4 haftalığım kan ilaçı ve vitamin kullanıyorum senle aynı durumdayım geçmesse doktora sorucam 🙏🏻
Hamissss Oyku22 ben de olmuştum. Doktorumu aradım hemen hastaneye gel vucudun bu kadar su kaybetmesi iyi değil demişti. Serum taktılar. Bol bol sıvı tüketmemi ve muz yememi söyledi. Bilginiz olsun.
Feyza_98 Bende 30+1 3 gün önce ishal oldum ama ertesi gün bişeyim kalmadı doktor kontrolümü bekliyorum soracağım
Ozgekrmn Oyku22 Bende dün oldum ama yediğim birşey dokundu galiba doktora söylememe gerek var mı ki 🙄 Ne kadar tecrübesiz hissediyorum kendimi