HvvGlKrdl Kizlar gunaydinn.. 1 saate yakindir karnimin sag tarafinda gobek deligimin hizasinda boyle igne batar gibi bir agri var ya da anlik aci gibi araliklarla geliyor.. Acaba bebegim hareket etmeye mi basladi? Yoksa baska bisey midir?
Sevdakyr HvvGlKrdl Bebek büyüdüğü için göbek deliği etrafında ve kasıkta ağrılar oluyor o olabilir canım 😊
HvvGlKrdl Ozican 19 haftaligiz ama oglum biraz tembel daha hareket etmedi bilmiyorum nasil bir sey oldugunu merak ettim acaba o mu diye 🤗
Ozican HvvGlKrdl bende 19 haftalığın sadece 3 gün önce kasıklarımda hissettim 2 kez onun dışında bütün gün hissedeyim diye uğraşıyorum ama yok inat babası kılıklı 😬 bence bebek hareketi değil gibi geldi o bana :/
HvvGlKrdl Ozican ben bebegimi hissediyorum bayadir orada durdugunu sertligi ne zamandir belli ama hareket etmiyor daha o yuzden acaba olabilir mi dedim ama degilmis demek ki tesekkurlerr canim 😘