kbru5 Kızlar bebeğin kafası hala oturmamış ama eliyle muayenede yumuşama var dedi sancılara bağlı dedi sancımda hala yok. Ne kadar sürer acaba Doğumu bu şartlarda
Shylbkt Merhaba bende 38+6 yım geçen hafta alttan muayene oldum banada doğum kanalında ama başını sabitlememiş dedi.bende merak ediyorum doğrusu nasıl olacak diye🤔