Tplkrtl herkeste aynı olmuyor ki ama. Arat bak forumu 5. Haftada sadece keseyi gören onlarca kadın var. Hatta benim şöyle bi sıralamam var : 5. Hafta kese, 6. Hafta bebek, 7. Hafta kalp atışı haftasıdır diye. Yüksek oranda bu sıralamaya göre gerçekleşiyor bebeğin gelişimi. Benim Doktorum kalp atışı için 8. Haftada çağırıyor mesela garanti olması için. Çünkü hamilelik her kadında o kadar farklı yaşanan bir şey ki birbirini tutmuyor. O yüzden doktorun garanti I olması daha mantıklı bence. Öncesinde bakıp göremeyince haftaya gel dediği zaman anneye o bir hafta zehir oluyor.