Ilknur54_ Arkadaşlar bugün doktora gittim evlenirken test yapıyorlardı ya orda Akdeniz anemisi var sende dediler bugünde kadın Doğuma gittim sen riskli gebeliğe giriyorsun riskli gebelik tarafına gitmen lazım diyorlar oraya nasıl sıra alabilirim
Esrance Ilknur54_ bende ilk önce eğitim Araştırmaya gidip riskli gebelik bölümüyle görüşüp gün almıştım telefondan vermiyorlar çünkü ne rahatsızlığın var bilmiyorlar gidip konuşuyorsun
Ilknur54_ zuzulice gittim dedi eğitim araştırmaya riskli gebelik tarafına git dedi kağıt falan vermedi
Bahara Ilknur54_ evet kayıt olursun sıra verirler girersin canım bende bilmiyordum gidip oraya sordum buraya zaten randevu açılmıyor dedi kadın. Çarşamba’da olur yani doktor bence 🙏🏻