Benimde önce üst bacak ağrımla başladı kalçama kramplar giriyordu yürürken sanki bi damar çekiliyordu içerden topallamaya başlamıştım artık bu böyle bir iki hafta sürdü incittim sandım sonra kanamam oldu düşük tehlikesi dediler ve 10 gündür kanamam devam ediyor dikkate al ve doktora git canımı