Herkese merhaba
çok sancılı ve üzüntülü süren 1.5 sene geçirdim.ilk evliliğimden 15 yaşında kızım var,ikinci evliliğimi yaptım ve çocuk istediğimiz ilk günden itibaren başladı.eşimin ilk evliliğiydi çünkü.ilk altı ay normal denedik ve sonunda kimyasal bi gebelik yaşadım.çok üzüldüm ve ağladım.sonraki denemlerde baktık olmuyor hemen dr yolu.ve şok
acilen tüp bebek yapmalısın .amh 0.180 .iki yumurtalıktada yumurta yok.5 ay uğraştık tüp bebek deneyemedik bile.sonra prp yöntemi ile ilgilenmeye başladım.dr başvurduk .şansımın yuzde 0 oldugunu prp ile yuzde 20 attacağını soyledi.tüp bebek tedevısıne bile Almadı beni.peki dedik.artık o kadar üzüntüden sonra kabullendim.prp yaptırdım. En ilginci şuuuu!!! Ben prp yi hamile kalabilmek için yaptırmayı düşünürken yaptırdıgım tarıhte kendiliğinde hamile kalmışım.3 dr bana şansınn % 0 derken Allahın mucizesi şimdi karnımda.halaa inanamıyoruz.Rabbim bu yolda uğraş veren herkese yardım etsin.her isteyene versin.Sabır,dua ve teslimiyet en büyük ilacınız olsun.