Ozge_77 Kızlar meraba. 7+4 haftalıgım. Dun kırmızı lekelenme gordum. cok asırı gelmedı az bsey. Sızde bebege bır zararı varmıdır?
Gulgulcan Ozge_77 yerleşme kanaması olabilir canım dün le sınırlı kalırsa sıkıntı olmaz ama devamı gelirse mutlaka doktora git
flz355 Ozge_77 Doktorunuzu arayıp durumdan haberdar edin gerek görürse sizi çağırıcaktır. İçiniz rahat etsin istiyorsanz muayene olun derim🙏🏻
Seda_123 Ozge_77 Her türlü kanamada lekelenmede doktora gidilmesi şart belki bebek kese alanında kanama var siz bilemezsiniz ultrasonla bakılması lazım doktor progestan başlar
Ancelina Ozge_77 benim doktorum her türlü kanamada hemen geliyorsun demişti hala da der. O yüzden az çok demeyin gidin bence.
Ozge_77 Seda_123 ewet bgn gıttım. Cok sukur bebegın durumu gayet ıyı. Progestan verdı her ıhtımale karsı
Neslihan22 Muhakkak gitmelisiniz doktorunuza ustelik gelen kanama kirmizi ben sizin yerinizde olsam asla ihmal etmezdim