Az önce tahlillerimi aldık aile hekimimden. Tiroidim çok düşük çıktı. Normalde hiç böyle bi sorunum yoktu. İlk verdiğim tahlilde de çıkmamıştı. Bu ikinci tahlilim. Doktor bi anda bu kadar düşmesi iyi bişe değil dedi 🥺 Çok moralim bozuldu. Doktoruma mesaj attım geri dönmesini bekliyorum. Bilgisi olan beni aydınlata bilir mi? Bi sıkıntı olur mu?