MerveOzdmr Merhaba kızlar bugün test yaptım ve çift çizgi göründü bu programı indirdim hemen son regli günüme göre 3 haftalık oluyor. Şimdi ne yapmayalım? Folik kullanmalı mıyım? Henğz doktora gitmedim. Şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim
Omerinannesi MerveOzdmr Canim en kisa zamanda doktora git zaten onlar hem hamile olarak kaydini yapiyor hemde folik aside baslatiyo ben ilk ogrendigimde d vitamini eksikligim vardi onada damla vermisti doktor o yuzden en erken zamanda git tahlilini ver hayirli olsun insallah Rabbim hepimize sagliklica kucagimiza almayi nasip etsin biz 30 haftaligiz insallah sorunsuz sekilde gecer hamileligin😊
NazlDemirkolAkal MerveOzdmr sağlık ocağına gidip kan tahlili ve kayıt açtırın tahliliniz işe birlikte bir hekime gidin.
Mihribank MerveOzdmr folik asite hemen başla bence çocuk düşündüğün zaman başlaman gerekiyor diyor doktorlar. İlk 28 gün önemliymiş doktora gitmeden de başlaybilirsin folikasite
Kekmez MerveOzdmr kardeşim ben folik asit kullanmadım hiç gıda takviyesi ilacı olan imom diye bir ilaç kullandım çokta memnundum dördüncü ayım bitiyor ve hala kullanıyorum bebeğimde sağlıklı çok şükür Rabbime sağlıkla kucağına alırsın inşallah 😌
Zelihazturk Mrb benim adet günüm 6 gün geçiyor 3 gün kan testi 1.20 çıktı ben ocak 31 rahim filmi çektirdim acaba geç döllenme olabilir mi henüz adet olmadım
Kekmez Zelihazturk kardeş zor seninki altında başka bir sebep olabilir mi adet olmamanın onada bir baksınlar araştırsınlar
Nilayyy Şu an gitmenin bi anlamı Yok ancak 6. Haftada keseyi görüyorlar şu an sadece sana kanda gebelik bakacaklar o kadar 2 hafta daha bekle bence ama folik aside kendinde başlayabilirsin
Kekmez Zelihazturk sıkıntı etme önemli birşey olduğunu sanmıyorum ama bakıp araştırsınlar geç döllenme gibi gelmedi bana tabiki bilemem ben doktor değilim seni yanıltmak istemiyorum bebek istiyorsan en yakın zamanda hayırlı haberlerini alırız inşallah moralini yüksek tut ve strese girme yoksa hiç adet olamazsın
MerveOzdmr Kekmez hanımlar hepinize çok teşekkür ederim imom kullanacağım daha önce de duymuştum umarım sağlıklı bir gebelik geçiririz hepimizde 😊💕