bebekteyaparimkariyerde 39+2 gebelik alerjisiyle hastahaneye geldim dört santim açıklık var ve suyum sızmaya başlamış şimdi suni sancı verecekler.bana dua edin.sağlıkla ve hızlı bir şekilde kavuşayım kızıma
CicekGirayBysl bebekteyaparimkariyerde Allah yardımcın olsun bir avazda kurtulursun sağlıkla bebeğini kucagına alırsın inşallah
bsrgz bebekteyaparimkariyerde Allah yardımcınız olsun. Inşallah sagsaglim en acısız şekilde bebeğinizi kucağınıza alırsınız.
neslihanuluumut bebekteyaparimkariyerde kuzum rabbim yar ve yardımcın olsun bir avazda sende yavrunda sağ salim kurtulun inşallah 🙏🙏🙏🙏🙏sende bize dua et canım iyi haberlerini bekliyoruz canım
Julican bebekteyaparimkariyerde Allah yardımcın olsun bir avazda sağlıkla doğum nasip etsin ikinize de sağlıklar kolaylıklar dilerim
_Merius_ bebekteyaparimkariyerde canimm allah yardımcın olsun kızına kavuşmaya bikac saat kaldı belki de 💜💜 düşünsene bünyece onunla uyuyacaksın allahım kucağına almayı kokusunu duymayı nasip etsin 🙏🙏💜💜
Eleven Allah yardımcınız olsun. Sağ salim bebeğinizi kucağınıza alırsınız inşallah. Gebelik alerjisi nasıl oluyor peki
Kubuuu1 bebekteyaparimkariyerde inşallah sağlıkla hayırlısıyla kucağınıza alırsınız Allah bir avazda kurtarsın