Kızlar hepiniz biliyorsunuz uygulama hergün anne ve bebek için önerilerde bulunuyor. Ben 10+2yim uygulama bebeğiniz ve sağlığınız için artık kilo almaya başlamanız lazım şeklinde önerilerde bulunuyor. Fakat ben hala o iştahta değilim yediğim şeyler çok sınırlı . Çünkü yediğimi sindiremiyorum ve mide bulantısı yapıyor. Kendim için değil ama bebek artık benim yediklerimden beslenmeye başlamışsa yiyemediğim için çok üzülürüm.