aynurkkts Merhaba anneler. 3 aylık hamileyim. Sıcaktan çok bunaldığım için saçlarımı kestirmek istiyorum fakat bir hurafe var bilirsiniz saç kestirmek çocuğun ömrünü kısaltır vs. Bu yüzden çok tedirginim. Siz ne düşünüyorsunuz?
Deletedmom3342 aynurkkts dediğiniz gibi hurafe o. Ben ilk hamileliğimde kestirdim hemde ensemde küt 😊 o zamandan beri de uzun kullanasım hiç gelmiyor.. Şuanda da küt. Doguma doğru tekrar kestireceğim..
Benimcanimoglum_55 aynurkkts aynı durumdayım 4 aydır kestiremiyorum saçlarım o kadar daraltıyor ki ..
Ozgdnc Öncelikle tebrikler, sağ salim kucaginiza alın insallah. Hurafe olduğunu kendinizde söylüyorsunuz üstüne konuşmaya gerek bile yok bence. Ömrü veren rabbimdir. Onun kaderi çoktan yazıldı sizin saç kestirmenizle ömrü belirlenmez yavrunun.
Kubrabdrhmn0235 aynurkkts ben 3 aylıktı kestim canım şimdi Allaha şükür 7 aylığız böyle şeyler söyleyen çok oldu hiç birini takmadım
merve1777 aynurkkts gunah boyle dusunmek allahın verdiği kaderi baştan belli saç kesmek boyle şeylere lütfen inanmayın
Deletedmom667 aynurkkts ordakı mantık saç kesılince tum vıtamını vucut saca werıyor uzaması ıcın bebege gıtmıyor mantıgı.. bi doktor oyle bır acıklama yapmıstı tw de
Adu Allah aşkına bir saç mi bir insanın hayatını belirleyecek. Allah belirler insan ömrünü. İnsanın 3 şeyi belirlidir zaten Ömrü Rızkı evliliği bunlar asla değişmez. O yüzden böyle batıl inançlara inanıp günaha girmeyin
melegiminannesi aynurkkts saçı verende allah bebeği verende allah ben hamileliğimin başınfa kestirdim saclarımı cok hızlı uzayan saçım var simdi 31 haftalık hamileyim cok sükür bir sıkıntımız yok böylr sacma batıl inanclara lütfen inanmayın allah aşkına
Serpilataman aynurkkts bebeğinizin ömrünü canlı dahi olmayan saçınız mı belirliyor ? Sizin ömrünüzü annenizin saçı mı belirledi mesela
Kumsaleremine Valla ben kestirdim doktorum kestir öyle şeylere inanma dedi kestir canım hurafelere takılma
Ayserhnckn aynurkkts kestir canım kestir ben doktorun bana düşük tehlikesi atlatmışsın dinlenmen gerek diye rapor yazığı hafta kestirmiştim saçlarımı. İyiki de kestirmişim belime kadardı ve vücudum o saçı beslemek için o kadar çok vitamin harcıyordu ki ben omuzlarıma kadar kısalttım ve bebeğim vitaminleri öyle güzel almış ki saçlarım normal zamanda böyle kestirsem hemen uzardı bu sefer aylarca uzamadı. Demek ki saçımı kestirmesem çok daha fazla vitamin hapı kullanmam gerekecekti diye düşündüm. 38. Haftayı da doldurdum doğumu bekliyorum çok rahat ettim bütün hamileler kestirsin uzun saçla hamilelik bitmez 😁
Deletedmom667 Berilsuuuu işte tıptada acıklaması war.şehir efsanesı gıbı omru kısalır kelımelerıde var o yüzden rıske atıp kestırmem ben