guler27smsk_ Masalseyhan aynen cnm ama tam olarak bilmiyorum yerini yeniyim Silivri’de istersen bi şekilde tanışırız 🙃
Minikuzum guler27smsk_ bnde varim😂bi 4ay bnde yenimahllede oturdum hastane anca otobusle gidip gelmek cok zor oluyodu şimdi çarşıya yakin bi yere tasindik gercekten pek komsuluk yok hic arkdaşım da olmayinca insan cok sıkılıyo 😐
guler27smsk_ Minikuzum aynen valla ya hiç komşuluk yok çarşıya uzak olmasını da geçtim artık orda resmen insanlık ölmus ama buldum bir arkadaş çok iyi birine benziyor ama çok mutlu oldum valla ayni sitedeyiz 😊KubraPk 😊
Tuanaa Minikuzum canım merhaba bende çarşıda oturuyorum bende yalnızım. Çarşıda artik hic komşuluk yok :)
Mutlulu Kızlar bende Silivri’deyim Dr.Eser Ağar’a gidiyorum tavsiye ederim yardımcı olabileceğim bişey olursa sorun sanırım herkes uzaktan gelmiş burda büyüdüm ben kendinizi yalnız hissetmeyin 🤗🤗
Mutlulu guler27smsk_ eser bey özel muayene de canım ama medikalparkta Doğum nasipse 🙏🙏 olur kuralım isterseniz İnstagram varsa yazın ekliyim sizi
Sevvo __birafitap__ ben silivri devlette kontrollerime gittim ve doğumu orda yaptım 1 buçuk yıl oldu gayet memnundum canm hatta doktorumsdan doğum yaptıran hemsireden hepsinden memnun kaldım çok kişiye de tavsiye ettim hepsi memnundular bı sorun yasamadim