Minikuzum guler27smsk_ bnde varim😂bi 4ay bnde yenimahllede oturdum hastane anca otobusle gidip gelmek cok zor oluyodu şimdi çarşıya yakin bi yere tasindik gercekten pek komsuluk yok hic arkdaşım da olmayinca insan cok sıkılıyo 😐
guler27smsk_ __birafitap__ ya önce kızımı alıp çıkıyordum çarşıya yürüyerek gidip gelirdim ama şimdi iki çocukla yeni Doğum yapmışım 19 gündür bi sağlık ocağına gittim valla bunaldım evde 😔
guler27smsk_ __birafitap__ yirmi yaşındayım cnm senin yas kaç ogrenebilirmiyim 😊 soracaktım ama yanls anlama diye soramadım sen sordun artık sorabilirim 😂
guler27smsk_ __birafitap__ aaaa 😊😊ne. Güzel beklerim cnm gel uğra bana mutlaka aklına yanls bsy gelmesin gelebilirsin her zaman soru işareti varsa kafanda sorabilirsin cnm 🥰
MrsAkkurt __birafitap__ Ben Medicalparka Duygu Yardım'a gidiyorum canım çok memnunum gayet güzel ilgileniyor cana yakın bir doktor
Didemocak __birafitap__ ben Silivri de yaşıyorum sormak istediklerini sorabilirsin bana canım doktorlar içinde kaç haftaliksin
__birafitap__ Didemocak düşük yaptım geçen hafta artık hamile değilim dusmeden once de devlete uğur beye gidiyordum😞
guler27smsk_ KubraPk e bloktayim cnm valla çok sevindim hiç kimsem yok orda ve yalnızlık çok kötü 😔 ailem uzak ta ismin Kübra mi cnm
KubraPk __birafitap__ ben de duygu hanıma gidiyorum canım merak ettiklerini sorabilirsin kendim hemşire yim