Bacağımda ilk kırmızı beze gibi sert bişey çıkıyor bu şekildeyken ağrıma yapıyor daha sonra koyu bi renk alıyor şişkinlikde gidiyor . Koyu morarmış gibi duruyor . Cildiyeye gittim 2 kere dahiliye gittim kan testi yaptırdım. Krem verdiler geçmedi. Mesela bu sabah 4 5 tane daha kırmızılık ve şişkinlik oluşmuş bacağıma dağılıyor sanki gittikçe. Sizde de böyle şeyler oldumu