Gizem_miros
zerdecal la dene. Icine seviyorsan biraz da zencefil. Sevdigin icebildigin icecek olsun. cay bardagin yarisini doldur. Iki üc cay kasigi koy. Sonra hemen dikle. Kalanini illa icme derim.
o bi yudum yetiyor. Ben öyle kurtuldum. Sürekli bi damla icin gidiyordum lavaboya.
zerdecal i gebeligin son döneminde zararsiz kullanabilirsin. Sadece ilk dönemde dilkat etmek gerekir.
ben ikinci gebelikte kullanmak zorunda kalmistim. Kullandigim ped gecici olarak bir marka degistirmistim. Hem o hemde is yerinde tuvalet kullanmistim. Ondan olduydu sanirim.
bazi doktor hemen antibiotik vermek istemez-cocuk yüzünden.
ben kulagimdan iltahap olup her ikisinden hic birsey duymayinca kullanmak zorunda kalmistim. Onu bile veresi gelmemisti doktorlarin. Ve degeri o kadar düsüktü ki baya 10 güne yakin acilmadiydi kulaklarim. Agrim yoktu sadece. Normalde kullansam hemen ertesi güne duyardim tekrar dedilerdi. Sisikler inerdi dediydi doktor.