Seyma55 Bir ikigündür idarırmı yaprken yanma acıma oluyo bu sabahda kasıklarım ağrımaya başladı 22 haftalık hamileyim ? Ne yapmam lazım ? bu saatte normal muayane açık olmadığından acile mi gitsem ki ? Yoksa bekleyip kadn doğuma mi gideyim
Nur___ Seyma55 tabiki doktora gitmelisin kadın doğuma eğer sıra bulunmuyor ise acilden giriş yaparsın, iltihap olabilir sistik büyük ihtimal git bi tahlil ver, antibiyotik verirse kullan ama bol su iç, ilacı bol su 🌼 geçmiş olsun
Liva5621 Seyma55 Slm arkadaslar 6 bucuk aylik gebeyim sanci şikâyeti ile geldim acile doktor düşük tehtidin var diyip yatis verdi. Lütfen dualarınızi eksik etmesin rabbim herkezin evladini bagislasin benimkini de allh herkezden razi olsun🤲🤲
Simos44 Seyma55 söylediğin şikayetler yeni başladı ve aşırı sancın yoksa acile gitmene gerek yok sabah doktoruna gidersin. Acilde kültür yapmadan direkt antibiyotik verebilirler gebelikte gereksiz antibiyotik kullanımı sıkıntı olur genelde kendi doktorun en doğru antibiyotiği verir kültür testi de yaparak. Mantar ya da enfeksiyon olmuşsundr çok geçmiş olsun. İlaçları kullan bol su iç. Geçmiş olsun
Seyma55 Kızlar sancım çok fazla olduğu için dayanamayip geldim acilden giriş yaptım tahlil verdim bekliyorum şuan teşekkür ederim hepinize
ddllkk Seyma55 demin bi arkadas a da yazdim. Zerdecal ile dene. Hemen atar. sevdigin bi icecekle, bi kac cay kasigi ile cay bardaginla yudumla. O yeter. Kalaninin hepsini icme illa. Zencefil ile de karistira bilirsin. Tat verir biraz. O da söker.
Seyma55 Acildeki doktor ilac yazdı antibiyotikde yazmş .Normal kadın doğuma muayne olamadm sıra yokmuş sinir oldm hastanede zaten .