Buraya bunu yazmAk ne bileyim mucize gibi 🙏normalde 39+1 de sezaryen olcaktım ama son 3 günde bebeğin hareketlerini hissetmez olunca doktorum daha çok bekletmek istemedi 38+5 ken aldı 🙏genel anesteziyle sezaryen oldum kendi isteğimde hem panik hemde normal doğumdan çok korkuyodum.Yani aklım normal doğumu almıyodu bi türlü.en başından beri seZaryen dedim hep doktorumda saygı duydu.3 gün oldu bugün.genel anesteziden çok korkuyodum uyuyamam uyanamam diye ama öyle olmadı sadece çok soğuk dediğimi hatırlıyorum uyandığımdada üşüyorum çok soğuk beni bidaha buraya getirmeyin dediğimi.1 saat sonra odaya çıktım çocukta benden yarım saat sonra geldi .odaya ayık geldim zaten .başta adet ağrısı gibi sızı ağrım oldu hemen ağrı kesici yapıldı.2 saat sonrada yürüdüm ilk kalkması biraz zor ama 2 adım atınca gerisi geliyor🙏Sonra ara ara ağrı kesiciler yapıldı 2/3 saate bir yürüdüm sondam çıktı ( takarken kendinizi kasmayın o zaman acımıyo sadece sızı gibi , çıkarırkende sızı gibi hemen geçiyo) ertesi gün sondam çıktı wc me gittim ilk yaparken hafif sızı gibi yandı ama sonra geçti .2.ci gidişimde normalde dönmüştü.sonra yürümeler başladı gün geçtikçede ağrılar azalıyor emin olun .ben yaptıysam herkes yapar size öyle diyim.sorusu olan varsa cevaplarım 🙏tez zamanda hayırlı şekilde evlatlarınıza kavuşun inş 🙏şuan sadece hemen adepte olamadı solunumu hızlı kontrol altında dua edin olurmu hemen tekrar normale dönsün yanıma gelsin 🙏