Fmy00 Saat dört gibi uyandım kanlı bir akıntım gelmiş hafif pembemsi bekliyorum şimdi hemen acile gideyim mi agrılarımın sıklaşmasını mı bekleyim kızlar 38+4 haftalık hamileyim
Gunesnur_54 Fmy00 bekleme 38+4 te nişanım geldi hastaneye gittim 7 cm açılmam vardı hemen Doğuma alındım
Seymaaaaaaaa Henuzz erkeen acilman bile yokturtr yalandaan gidipp kendinee suluu sanciyii dayatmaa benim nisanim geldikteen 1 haftaa so raa dogdumm