Cansubursa 5+2 de kanal tedavisi yaptırdım azı dişime, çok zor uyuştu tekrar tekrar uyuşturdu ama ilk yaptığı hariç sonrakilerin kanıma karışmayacağını dişe yönelik olduğunu rahat olmam gerektiğini söyledi diş hekimim.. gebelikte dişe müdahale ediyorlar doktorundan da onay aldıktan sonra.. aksine müdahale edilmemesi kötü hem doktorunla hem diş hekiminle konuşursan anlatırlar zaten detaylıca..