Arkadaşlar benim 24 temmuz olası doğum yapacağım tarih ama bebeğimi çok ama çok görmek istiyorum o yüzden de şuan belimde oluşan ağrıyla ilgili aklımda soru işaretleri var. Acaba doğum sancım mı var merak ediyorum Normal doğum yapan arkadaşlardan rica etsem nasıl bir tecrübeye sahip olduklarını bana da anlatabilirler mi ? Çok teşekkür ederim iyi geceler