Hatice_2592 Ve 14. Haftada aralıklı olarak karın ve kasık ağrısı çeken anneler var mı acaba bu ağrılar normal mi geçen haftadan beri aralıklı yaşıyorum çok önemsemedim ama bugün ağrılarım arttı doktora gitmem gerekli mi yoksa normal mi
Omerinannesi Hatice_2592 Canim kendini kotu hissediyorsan git burda ne desem bos cunku herkesin agri esigi baska kimi hic hissetmiyo kimi cok agri cekiyo normal desem bi sorun varsa yanlis yonlendirmis olurum doktora git desem bu haftalarda rahim genisliyo buyuyo diye agrilara normal diyebilirler o yuzden en iyi sen bilirsin Rabbim sifa versin insallah😊
HasibeKuru Hatice_2592 merak etme canım bu haftalarda rahimimizi taşıyan sağ ve sol kasıktaki bağlarımız incelip uzuyorlarmış bu yüzden sürekli yada aniden sancı girebilirmiş ben bugünki ağrılarımdan heralde düşük yapıcam dedim dümdüz uzanma sağ yada soluna yat sırt üstü dümdüz uzanmakta ağrı yaparmış
Gks Hatice_2592 bnce dr a gidin herkesin bünyesi aynı değil. Bizim drna gitme diyerek youm yapma lüksümüz yok bence. Bnm dr um kasık ağırısında mutlaka gel demişti mesela
Zehrali Ben uzun süre çektim doktorum bir sorun olmadığını söylüyordu. Ama kişiden kişiye değişebilir siz yine de söyleyin doktorunuza
Dilber1453 Bende doktoruma sormuştum normal demişti cünkü bünye alışmaya calısıyor ister istemez adet olucakmıssın gibi agrıların olur demıstı ama sıddetli bir agrınız varsa mutlaka doktora gidin en azından içiniz rahat etmiş olur 🙏
Snur94 Hatice_2592 benimde Aynı haftalardayız agrılarım oluyor Hatta sızı şeklinde aşagı bölgeme anlık girip çıkıyor