Kizlar suan 38+2deyiz bebegim baş assagi pozisyonu almis fakat nstde hicbir sekilde sancim cikmiyor ve gercekten ne sanci ne kasilma sanki boyle normal gunluk hayatim devam ediyormus gibiyim cpk rahat bir hamilelik gecirdim mide bulantim kusmam vs vs gibi durumlar olmadi ama bu haftalarda yalandanda olsa sanci olur diyolar bende tık yok boyle bisey yasayan varmi aranizda? Normal dogum sezeryanda degil. Sadece alt bel kismim cok agriyor