Aylininzz Yarın 40.hafta oluyor açıklık 2cm ye yakın ama sancım yok ebe dedi olabilirde doğum 2 cm açıklık ile olurmu doğum hafif lekelenmem oldu
Esramese Aylininzz suan mstdym doguma alcaklar ama oglum kufreder gbi canimi yakarsan 130 150lili sancılarla suan cikan en yuksek sancim 15
Aylininzz Esramese benim 2 cm yakın açıklık var ara ara sancilar giriyor ama benimde hep 15 lerde faln hiç artmadı 40.hafta ama ne olcak bilmiyorum
Esramese Aylininzz geri geldim eve doktrn yaninda cok iyiydim suan kivraniyorm bu cocugun nazi bana heralde saglk durumu iyi artk ne zamn geliyorum derse gidicm kntrole falanda gitmicm daha
Aylininzz Esramese aynen bende 40 oldu yaa daraldım ben sancim 0 larda kesin suni verirler ilerki gunlrde