Tugcelenkk merhabalar 38 haftalik hamileyim boynum da isilik gibi fakat iltihaplı kabarık yaralar var pudra ile rahatlatiyordum biraz ama karbonatlı su ile sildim bugün mikrobunu atar diye bi zararı olur mu gebeligimde onemsemeli miyim bilemedim