07052019 ftscebeci71 tam da onu araştırıyordum 😊 doktor farketmez kim olursa olsun çok ilgililer dedi bir arkadaşım, orda doğum yaptı, çocuk doktoru da orda. Önümüzdeki hafta gidicem ben de nasipse 🤗
oslemyasar ftscebeci71 canım ben 9 eylüle sadece ikili tarama testi için gittim hem evime yakın hem iki kere bakiliyorsun hemde uygundu diye. Ben prof. Den randevu almistim 122 tl gibi bi ödeme yapmıştım ama çok ilgiliydiler 1 hafta sonra tekrar çağırdılar ona ödeme yapmadım
ftscebeci71 07052019 Hmm bende misafir olarak burdayım da bebeğim iyimi kilosu felan öğrenmek için gidicem bakalım😌
ftscebeci71 oslemyasar Hmm bana ücretsiz muayne demişti kayınvalidem de bende sadece kontrole gidicem öyle bi sorayım dedim iyi bari ilgiliyseler sevindim Canım🙏🏻🤗
ftscebeci71 Sarkac Bende kayınvalidemin yanına geldim misafir olarak eşim iş bulursa burda taşınırız belki 😌
esraprldr88 Ben de gitmek istiyorum ama randevu almak çok zor dokuz eylülden yok saatini bekle yok gününü bekle.... prof a gidene kadar özel daha ucuz... kaldık urla hastanesine ama kötü değil memnunum şimdilk.
ftscebeci71 esraprldr88 Hmm bende sabahtan gidicem randevusuz yani kontrole gidicem sadece bebeğe bakıcam iyimi diye Anladım teşekkür ederimm🙏🏻😌