Arkadaşlar sadece doktoru kanala girmiş diyenlere soruyorm ( benim karnım düştü kanalda bence ) gibilere değil şuan 37 ye girdim giricem süt akıntım da var fazlasıyla hemde maşşallah diyim nazar değmesin allah herkeze evladını kucağına alır almaz emzirmeyi nasip etsin her gittiğimde sormayı unutuyorm kaç haftada kanala giriliyor veya kesin olarak bilgisi yaşamış olan var mı ?