ayrintilidan sonra cinsiyet klnusunda yanilma yaşayan var mi. 32 haftaligim en son 27 de doktora gittim ayrintilida zaten kız oldgunu ogrendim deyip sormadim oda hazirladik her şey pembe. Ama karnim sivrileşti ve ben asiri tatlı yemek istiyorum. Eşim de korktu acaba yanlis mi gördüler dedi bi buruk olduk. Burda da okuyorum kiz brkledik erkek dogdu vs muhabbetini.